به نام خدا
سلام
کفشاش مارکدار نبود اصن. صدایی هم ازش بلند نمیشد. برعکس خییییییلیاشون سرش پایین بود و داشت راه خودشو میرفت. دخترک به نظر اطرافیا از اجتماع دور بود. چشمای رنگی نداشت، بوی عطرش خفهت نمیکرد، خوشگلی زلیخا رو نداشت، لاک جیغ نزده بود و کویین هم نبود!دقیقاً هیچی نداشت! آفرین به تو! هیییییچ. اسم این هیچی نداشتن سادگیه. پس بخوام صحیحترش رو بگم، سادگی داشت. همین بود. فقط همین.
همین بود که وقتی داشت میرفت، یه دلی هم با خودش داشت میبرد.
[بر اساس واقعیت]
به نام خدا :):...
ما را در سایت به نام خدا :): دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 15:53