به نام خدا :):

خرید بک لینک
روییدن موی سفید توی سر خیلی مهم نیست. حالا هر چند که توی سنین پایین باشه. مثل خیلی دیگه از موارد میگن «واسه اعصابه»! به نظرم چیزی که در این رابطه مهمه علت اون سفید شدنه. ینی یجورایی همون اعصابه که خرابه. یه چیزی بوده که خرابش کرده، یه عاملی یه دردی یه کوفتی...هر لحظهبدون اوهزاران سال استای نوحمن از تو همکهنسالترممیلاد عرفانپور به نام خدا :):...ادامه مطلب

ما را در سایت به نام خدا :): دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 209 تاريخ: شنبه 17 مهر 1395 ساعت: 13:52

به نام خداسلامکفشاش مارکدار نبود اصن. صدایی هم ازش بلند نمیشد. برعکس خییییییلیاشون سرش پایین بود و داشت راه خودشو میرفت. دخترک به نظر اطرافیا از اجتماع دور بود. چشمای رنگی نداشت، بوی عطرش خفهت نمیکرد، خوشگلی زلیخا رو نداشت، لاک جیغ نزده بود و کویین هم نبود!دقیقاً هیچی نداشت! آفرین به تو! هیییییچ. اسم این هیچی نداشتن سادگیه. پس بخوام صحیحترش رو بگم، سادگی داشت. همین بود. فقط همین.همین بود که وقتی داشت میرفت، یه دلی هم با خودش داشت میبرد.[بر اساس واقعیت] به نام خدا :):...ادامه مطلب

ما را در سایت به نام خدا :): دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: پنجشنبه 15 مهر 1395 ساعت: 15:53

به نام خداسلامخیلی حرفا هست که زمان مختص به خودش رو داره. اگه زودتر یا دیرتر گفته بشه ممکنه مزهش بره یا شاید کسی رو ناراحت کنه. وقت استفاده رو خود ما تشخیص میدیم. مثلاً یه وقتی باید یه دوستی چندین ساله به هم بخوره اما دلیلش رو نمیدونی که قبل تموم کردن دوستی بگی، همون موقع یا که بعدش؟!توی دوستیامون یه قولایی میدیم که یهو یادمون میره. دو راه وجود داره:۱.وقتی قول میدیم و میدونیم قراره فراموش کنیم پس چه مرضی داریم؟! کلاً قول ندیم اصن.۲.روی این موضوع صددرصد مطمئن باشیم که طرف مقابل قول ما رو یادش میمونه. اینجوری وقتی که بدقولی کردیم و طرف ما ناراحت شد و گذ به نام خدا :):...ادامه مطلب

ما را در سایت به نام خدا :): دنبال می‌کنید

برچسب: افزونه انتشار در آینده نزدیک, نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 13:01

به نام خداسلامیه قفل، تا وقتی قفله جذابه و آدمو کنجکاو میکنه که توی جایی که بهش قفل زدن چیه. یه در تا وقتی بستهس برامون جالبه که پشتش چی میتونه باشه. و...خیلی مثالای دیگه میشه در این مورد زد. در مورد این که ناشناختهها تا ناشناختهن جذابن ولی به محض شناخته شدن دیگه جذابیت چندانی ندارن.ذات آدما هم یه همچین حالتی داره به نظرم. آدما تا وقتی کامل شناخته نشدن برات جذابن. وقتی بشناسیشون، وقتی بدونی چقدر میتونن پست و نامرد باشن، وقتی بفهمی که با نبودنت چقدر خوشحالن و تو رو به چشم یه موجود اضافی که در موارد نیاز بهش مراجعه کنن میبینن دیگه برات جذاب نیستن.ای به نام خدا :):...ادامه مطلب

ما را در سایت به نام خدا :): دنبال می‌کنید

برچسب: یک مشت دروغ بازیگران,یک مشت پر عقاب بازیگران,بازيگران يك مشت پر عقاب,بازیگر یک مشت دلار,بازیگران یک مشت پر عقاب,فیلم یک مشت دروغ بازیگران, نویسنده: بازدید: 192 تاريخ: جمعه 9 مهر 1395 ساعت: 13:01

ورود خودم رو به خودم تبریک میگم. منِ خودخواهِ لوسِ بیمزهی بیمنطقِ مغزفندقیِ منفور :):

«منم و یه قلم و ورق و دستای پشت پرده»

با گریه شروع شده زندگی ولی تموم میشه با خنده!

از دوست همیشه همراهم، صابر، تشکر میکنم که دستای پشت پردهی اینجا رو زودتر بهم معرفی کرد. به قول خودش: عدهای اهل مکاتب لیسیسم و فمینیسم :)))))

بریم که شروع کنیم...

به نام خدا :):...

ما را در سایت به نام خدا :): دنبال می‌کنید

برچسب: به نام خدا,به نام خداوند جان و خرد,به نام خدایی که,به نام خداوند جان آفرین,به نام خدا متحرک,به نام خدای,به نام خداوند خورشید و ماه,به نام خدا برای پاورپوینت,به نام خداوند رنگین کمان,به نام خدایی که جان آفرید, نویسنده: بازدید: 217 تاريخ: چهارشنبه 7 مهر 1395 ساعت: 17:01

صفحه بندی