به نام خدا
سلام
خیلی حرفا هست که زمان مختص به خودش رو داره. اگه زودتر یا دیرتر گفته بشه ممکنه مزهش بره یا شاید کسی رو ناراحت کنه. وقت استفاده رو خود ما تشخیص میدیم. مثلاً یه وقتی باید یه دوستی چندین ساله به هم بخوره اما دلیلش رو نمیدونی که قبل تموم کردن دوستی بگی، همون موقع یا که بعدش؟!
توی دوستیامون یه قولایی میدیم که یهو یادمون میره. دو راه وجود داره:
۱.وقتی قول میدیم و میدونیم قراره فراموش کنیم پس چه مرضی داریم؟! کلاً قول ندیم اصن.
۲.روی این موضوع صددرصد مطمئن باشیم که طرف مقابل قول ما رو یادش میمونه. اینجوری وقتی که بدقولی کردیم و طرف ما ناراحت شد و گذاشت رفت، به منطقش گیر ندیم و سرزنشش نکنیم. این نامردی خودمون بوده که به یه قول ساده نتونستیم عمل کنیم.
از همهی اینا که بگذریم، روز خوبیه واسه مردن، نه؟؟ :):
...
ما را در سایت به نام خدا :): دنبال میکنید
برچسب: افزونه انتشار در آینده نزدیک, نویسنده: بازدید: 164