به نام خدا :):

متن مرتبط با «به نام خدایی که» در سایت به نام خدا :): نوشته شده است

کهنسالu200cتر از نوح

  • نیلوبلاگ

    روییدن موی سفید توی سر خیلی مهم نیست. حالا هر چند که توی سنین پایین باشه. مثل خیلی دیگه از موارد میگن «واسه اعصابه»! به نظرم چیزی که در این رابطه مهمه علت اون سفید شدنه. ینی یجورایی همون اعصابه که خرابه. یه چیزی بوده که خرابش کرده، یه عاملی یه دردی یه کوفتی... هر لحظه بدون او هزاران سال است ای نوح من از تو هم کهنسالترم میلاد عرفانپور...

    ادامه مطلب
  • به نام خدا :):

  • نیلوبلاگ

    ورود خودم رو به خودم تبریک میگم. منِ خودخواهِ لوسِ بیمزهی بیمنطقِ مغزفندقیِ منفور :): «منم و یه قلم و ورق و دستای پشت پرده» با گریه شروع شده زندگی ولی تموم میشه با خنده! از دوست همیشه همراهم، صابر، تشکر میکنم که دستای پشت پردهی اینجا رو زودتر بهم معرفی کرد. به قول خودش: عدهای اهل مکاتب لیسیسم و فمینیسم :))))) بریم که شروع کنیم......

    ادامه مطلب