
ورود خودم رو به خودم تبریک میگم. منِ خودخواهِ لوسِ بیمزهی بیمنطقِ مغزفندقیِ منفور :): «منم و یه قلم و ورق و دستای پشت پرده» با گریه شروع شده زندگی ولی تموم میشه با خنده! از دوست همیشه همراهم، صابر، تشکر میکنم که دستای پشت پردهی اینجا رو زودتر بهم معرفی کرد. به قول خودش: عدهای اهل مکاتب لیسیسم و فمینیسم :))))) بریم که شروع کنیم......
ادامه مطلب